- گروه آرتیمان
- 02.03.20
امکان تیکت گذاری وثبت درخواست از طریق نرم افزار فعال شد
اگه تجربه مدیریت یک تیم خدمات مشتری رو داشته باشید خیلی خوب میدونید که دفتر کار تقریبا مثل یک میدون جنگ است. و در عرض چند دقیقه انقدر تعداد تماس ها زیاد شده که هر چقدر هم تعداد پشتیبان ها زیاد باشد باز هم تایم معطلی برای وصل شدن به اپراتور های پشتیبان زمان قابل توجهی است و چون تیم ما برای وقت کاربرانمون ارزش بالایی قائل هست میتونیم این خبر خوب رو بهتون بدیم که در بروزرسانی جدیدی که در نسخه :30.0.01331 ارائه کردیم برای بهبود عمکرد پشتیبانی قابلیتی به نرم افزار اضافه کردیم که کاربران درون نرم افزار بتوانند با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند . یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این روش این است که درخواست های ارسال شده از این طریق مورد توجه بیشتری قرار میگیرد و موضوع مطرح شده در بایگانی درخواست های ثبت شده و اگر موضوعی در پشتیبانی به وجود بیاید میتوانیم دوباره درخواست شما رو بررسی کنیم . از نرم افزار لذت ببرید :)